Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Emma, Nathalie - 12 maj 2011 14:20

Heeej alla glada!


Precis hemkommen från en fotbollsturné med klassen, hur roligt som helst! Dock spelade inte jag, kände att jag skulle bli mer av en börda än en tillgång ;) Men jag var coach, och en hård sådan, och har därmed skrikigt halsen av mig! Men det var det värt det, för gud vad duktiga alla var och fyy vad roligt vi har haft! Sen så har jag ju inget sånrelaterat planerat på nån vecka eller så, så någongång måste man väl få ta i så att man blir yr ;)


Tänkte bara slänga in en finfin video här innan jag börjar plugga fysik. Jag hittade den på youtube när jag satt och kollade runt lite för ett tag sedan, så jag tänkte att den skulle passa perfa nu när sommaren snart är här!



// Nathalie

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards