Alla inlägg under april 2011

Av Emma, Nathalie - 30 april 2011 11:49

Jag kör vidare på Nathalies grej här, Den här videon tycker jag är mäktig!! 

// Emma

Av Emma, Nathalie - 29 april 2011 21:00

Jaa jag slänger in två videos till från bröllopet förra sommaren, en på bara Helen och sen så gästas vi av en med bara Peter. Hahah, tycker att det låter så roligt att skriva att vi gästas av Peter, det låter precis som att han sitter här bredvid mig. Men det kanske han också gör? Hahah xD


Helen:

Klicka fram till 2:50 om ni vill se Helen direkt!


Peter:

Asså guud vad fint!! "She" är en så himla vacker kärlekslåt, en av mina favoriter... Asså över lag då! Inte som en favorit favorit... heheh! Joo, men ni förstår väl exakt vad jag svamlar om? ^^) Och Helen är ju också såklart helt fantastisk! Fast hallå, det är hon ju alltid!


Höres imon :)

// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 29 april 2011 18:00

... tänker jag lägga upp en video på Helen (såklaaart :D) men även Peter Jöback, när dessa två sångfåglar sjöng på Daniel och Victorias bröllop förra sommaren! Helt otroligt vackert är det, "Come what may" heter sången dom framförde på the "pre-party" som om kallade det, hahah!



Guud vad fint! Så skulle jag också vilja ha det på mitt bröllop, Peter och Helen som sjunger mitt framför näsan på mig! Älskar hur dom får sån kontakt, precis som att det bara är dom två och ingen annan närvarande. Jo... DET skulle ju verkligen vara något att vilja ha på sitt bröllop. Eller när jag fyller 18? Det är ju inte lika långt dit, heheh!! ;)

// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 29 april 2011 16:08

Ja, idag är det faktiskt bara 90 dagar kvar till BAO ska spela på Trädgårdsföreningen i Göteborg! Åh jag bli så himla glad och längtar som en galning såklart :)

Men i och med att det bara är så lite tid kvar, heheh, såååå tänkte jag lägga ut min favorit låt med BAO. Ja jag tror faktiskt att jag har en favorit låt med dom... eller typ... eller NEJ! Dagens favorit var det ju ;) REMEMBER? :))



ÅÅH JAG BLIR SÅ GLAD!! Det är så himla fiiint!! Finns det något bättre att lyssna på en solig fredag eftermiddag? Jag tror inte det heller :D


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 28 april 2011 19:58

Ja det är precis vad jag gjorde idag när jag kollade igenom vad jag egentligen har sparat dom Favoriter på mitt youtubekonto! Och gud vad mycket gamla godingar där var! Hahah, nu lät jag som en 90-åring som minns min barndom x) Nä, men nästa så var det iallafall, för jag hittade videon från Rosa Bandet-galan i höstas när Helen för första gången framförde något i TV från Euforia skivan. Detta var då innan skiva släpptes, så fatta sånt upplösningstillstånd jag var i när detta sändes! Tårarna rann och resten av familjen måste trott att jag hade blivit galen där jag satt i soffan fullt koncentrerad!



Och nu när jag gick in för att kunna kopiera länken till detta klippet så såg jag att en kommentar jag lade på denna videon för ca 5 månader sedan var en av toppkommentarerna, vilket menas med att min kommentar har röstats upp att dem som tittat på klippet. Lite coolt där faktiskt, hahah! Eller inte ^^,


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 27 april 2011 18:35

Hej på er!  Jag har inte uppdaterat bloggen på ett bra tag.. Haft fullt upp tyvärr!

Nu är det snart sommarlov gööött!! bara 6 veckor kvar ungefär iaf för mig, Mohahah! Påsklovet flög ju bara förbi. Man hann ju inte med det man verkligen skulle göra! ibland blir jag så trött på mig själv.

Nästa vecka har jag Nationella i matte och engelska.  Yeaah wish me good luck! För de lär jag ju behövas hehe.


Äsch slut tjatat om mig. 

På tal om HELEN! 

Här kommer ett klipp ifrån Euforia turnén. Tonhallen- Gabriellas sång.



Jag har inget annat att säga förutom att.....Helen du är grym!

// Emma


Av Emma, Nathalie - 26 april 2011 20:45

Ja, för att lysa upp er kväll, som möjligtvis kanske är lika tråkig som min (?) så tänkte jag lägga upp den BÄSTA humör boosten! Om man inte är glad efter denna videon, ja då har jag ingen aning vad du ska ta dig till! Hahah, skämt åsido, men ett roligare klipp får man leta efter!



Jag förstår INTE hur hon kan hålla sig för skratt?! Man se ju tillochmed att folket bakom henne i orkestern viker sig dubbla av skratt! Och det är iallafall exakt samma sak som jag gör här hemma! Med min... *smack* iiiiica-kaaasseeee! 

Hahah jag DÖR!! xD


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 26 april 2011 13:21

Hallå alla läsare!


Trevligt att se att vissa har hittat tillbaka hit, för efter en helg med lite besökare börjar det stiga igen! Här skinner solen och det är riktig sommarvärme utomhus, men inte får man ta del av det inte, för just nu sitter jag inne. Egentligen ska jag skriva om någon viktig sak som har hänt i Indonesien, men så kom jag att tänka på.... BLOGGEN! Inte kan jag låta er lida, så här kommer en finfin video på Helen från Folktoppen!



Asså bäst är nog när Helen berättar om gången hon bröt lilltån precis när hon springer ut i BÖRJAN av Kristina! Starkt är allt jag säger! För jag vet själv hur ont det gör att bryta tår, och att hon bara fortsatte är ju hur coolt och proffsigt som helst!


// Nathalie

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards