Alla inlägg den 24 april 2011

Av Emma, Nathalie - 24 april 2011 11:25

Heej alla läsare!


Glad påsk i efterskott förresten! För som ni märkte så blev det ingen update, för både jag och Emma hade fullt upp på andra håll men hoppas att ni hade en toppen dag ändå! 


Tänkte lägga upp en video på Helen från nyhetsmorgon på TV4, som Emma skickade till mig för ett tag sedan på Facebook! Så det var bara att börja gräva så långt bak i meddelandehistoriken som möjligt för att hitta den! En superbra intervju tycker jag att det är, från den 7 nov 2009 är den!


Storstj%C3%A4rnan%20Helen%20Sj%C3%B6holm%20ber%C3%A4ttar%20om%20framg%C3%A5ngen


En jätte rolig video och suuuper härliga klipp från bl a Kristina (både svenska och engelska uppsättningen), Chess mm. Det som jag tycker är roligast är att se klippen från Kristina! Dom finns ju inte alls många klipp därifrån, så att få se sådana (i bra kvalité dessutom, heheh) är jätte roligt! Tycker jag iallafall ;)


// Nathalie

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards