Alla inlägg den 15 april 2011

Av Emma, Nathalie - 15 april 2011 20:10

Hej!


Ja när vi, Emma och jag, gjorde kategorierna till bloggen när vi precis hade gjort den så var "Kristina från Duvemåla" en av de första jag kom att tänka på. Jag hade sjukt stora planer för den, vi skulle fylla den med allt möjligt som hade det minsta lilla att göra med denna musikalen! Och nu, alla kära läsare blir det premiär! 



Att säga att "detta är en av mina favoriter" är snart inte lönt längre, för det lär nog bli väldigt tradigt i längden. För jag kan verkligen inte välja NÅGRA som är mina favoriter! Jag, och jag tror Emma är med mig, älskar verkligen allting!! Det går ju inte att INTE tycka om något som gjorts med alla dessa talangfulla människor! Nä, tacka vet jag musik!! ;)


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 15 april 2011 16:47

Hallå Eller! som vi säger i Göteborg! Här kommer ett underbart klipp ifrån när jag träffade Helen första gången, 6/8-09 på Nösund :)

// Emma




 
 

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards