Alla inlägg den 25 april 2011

Av Emma, Nathalie - 25 april 2011 19:00

Igår när jag och en kompis till mig satt och kollade på film, fick vi plötsligt för oss att se Aladdin, det var ju evigheter sen!

Sagt och gjort, efter ett tag satt vi och kollade på den och jag kände att det är något jag missar... och SÅKLART GJORDE JAG DET! Den svenska rösten till Aladdin är ju ingen mindre än Peter Jöback!



Asså den killen kan sjunga så att man ryser i hela kroppen asså!!

Så sjukt grym e han, hjärta på Peter helt enkelt!


Ha en bra måndag, så höres vi imon!

// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 25 april 2011 15:21

... I threw them on the fire!


Ja, med Helens röst och denna underbara inledningen till en ännu underbarare låt kan det väl ändå inte bli fel? Nä, det tyckte inte jag heller när jag hörde det för första gången i Malmö nu i februari.


Här i Lund skinner solen iallafall, och framför mig har jag en stor hög med bara plugg plugg plugg! Så det är väl bara att ta tag i allt, men såklart med hjälp av den här:



// Nathalie

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards