Alla inlägg den 20 april 2011

Av Emma, Nathalie - 20 april 2011 21:28

Ja, tanken var ju att jag skulle lägga upp artikeln från "Året Runt" men tiden gick, lite fortare än vad jag hade räknat med. Så jag planerar att göra det imorgon istället ;) Så nu tänkte jag blinka lite med ögonen lite snällt och lägga upp en fin video istället!


Fast se det som en... gäst i bloggen! Jag kunde inte bestämma mig vilken av alla videos med Helen jag skulle lägga upp, sååå jag tänkte om lite!



Just det! Ingen mindre än ANDEEEERS!!!

Såå, det borde väl ge en rejäl skjuts på vägen mot att få en RIKTIGT BRA KVÄLL!

Just det, tänkte väl det ;)


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 20 april 2011 15:59

Ja, så heter tidningen som finns ute i butik nu och som dessutom innehåller en intevju med Helen! Så vad kunde man göra mer än att köpa den och för att få lite intressant läsning när man kom hem? 


Och nu i efterhand... så kan jag säga att det var SÅ värt det! Sjukt bra intervju, väldigt bra skirvet och hela alltet! För att annars kan jag tycka att det nu för tiden kan bli helt otroligt tjatigt med alla frågorna som journalisterna ställer! Till skillnad från den jag precis läste nu, toppen bra skrivet och frågorna var såna jag ALDRIG har hört innan! :) Härlig start på... kvällen? :P




Ja, här får ni en smygtitt! Funderar på att lägga upp hela artikeln här på bloggen lite senare, får man det? Ja, vi kör på det!


// Nathalie

Av Emma, Nathalie - 20 april 2011 13:48

Hej! Jag har hört att musiken från Aniara ska släppas på CD så småning om. Vet tyvärr inte när..

Denna låten har jag gått och sjungt på hela dagen så var tvungen att lägga upp den :)  Ha det feeett // Emma

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards