Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emma, Nathalie - 20 juni 2011 23:21

Heeej!


Ojojoj vad Emma och jaaaag är dåliga på att uppdatera bloggen, men nu ska det bli ändring på det! Så jag tänkte liksom börja lite nuuu, för jag är så jäääkla lycklig! Den 13 november ska jag till Jöööönköpiiing på Spiras invigning där. Så jäkla kul ska det bli, och det är väl inte ens lönt att säga att jag längtar sönder mig helt och hållet? Nä, tänkte väl också det ;)


Så nu blire lite Kristina-bomb här, enjoy!!





Sov gott alla, det ska jag göra! ;)

// Nathalie



Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards