Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Emma, Nathalie - 3 augusti 2011 19:27

Tjeena!!


Ja av rubriken har många av er säkert en och annan undran, men det är faktiskt så enkelt att jag har varit iväg heeeeeela dagen och ridit på islandshästar, så gissa vem som knappt kan varken sitta elller stå ordentligt utan att se ut som en gammal tant!? Joo, det är lilla jag! ;) Otroligt roligt var det btw!


Meen nog om mig! Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om här ikväll, är så jäka trött! Men tänkte bara slänga upp en liten finfin video, lagom nu på kvällen ;)



En intervju/nyhetsreportage gjort av dansk TV innan premiären av Duvemåla-95!

Trevligt sätt att avsluta dagen på! ;)


// Nathalie

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards