Alla inlägg under juni 2011

Av Emma, Nathalie - 1 juni 2011 15:28

Heeej alla fina människor!


Tänkte bara slänga in ett super snabbt inlägg här innan jag drar iväg till jobbet! Jag har nada tid egentligen, men tänkte att jag ändå måste säga att jag lever! Tänkte änven slänga upp Peters nya hit "Räddaren i nöden" som bokstavligt talat varit min räddare i nöden dessa senaste dagarna då jag har suttit uppe till ca 3 på natten för att göra klart allt plugg nu i slutet på terminen! Så tack till Peter ;)



Och sen så tänkte jag ocksåå säga att ni inte kommer att se en skymt av mig här på några dagar nu för efter jobbet idag åker jag direkt till Hässleholm och kommer att vara där nu när vi är lediga, för jag ska på festivaaal! Inte så super många bra band dock, hahah, meeen när man åker med dom bästa människorna i världen så har man minst lika kul ändå! ;)


Så ni får ha det bääst, och glöm inte solkrämen om ni ska sola ;)

Kramar Nathalie

Av Emma, Nathalie - 1 juni 2011 07:07

God morgon! jag har haft världens dåligaste morgon. Klockan ringer och jag får för mig att jag har försovit mig, stressar sönder allt går på ca 15 minuter. Sen när jag tar upp mobilen för att kolla klockan är klockan kvart över 6!! Så onödigt.Jag skulle gått upp kvart över 8. Bra emma, bra...

Jag kan ju såklart inte somna om. Så nu är det 2 timmar kvar tills jag ska åka till skolan. Seegt!


Jag har tjuvlyssnat på Baos nya skiva! Den verkar faktiskt väldigt bra. så är ganska sugen på att köpa den. Tänkte lägga upp något ifrån skivan men det finns inget på youtube änu. Så dagens klipp blir..... 


// emma.

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards