Alla inlägg den 25 juli 2011

BAO

Av Emma, Nathalie - 25 juli 2011 21:50

Tjenixen!!


Ja, av rubriken kan man ju tyda vad detta inlägget kommer att handla om, nämligen BAO! Och efter mycket om och men, fram och tillbaka och lite mindre kriser och snack står det nu klart! Emma och jag ska på torsdag gå på BAOOOOO i Göteborg! Peppen är på topp och jag saknar Emma så himla mycket!!! Så kl. 10.17 på torsdag förmiddag tar jag mitt pack och sätter mig på tåget mot Götet, Emma och BAO!!


Hittade denna videon från BAO's preimiärspelning i Örnsköldsvik, och GISSA om jag blev glad när jag hörde att min favolåt var med, ingen mindre än "Det är vi ändå"!

Så bäst, så bäst, så bäst att det inte finns ord för det!!


Och som jag sa i nåt inlägg tidigare, så är semestern på bloggen härmed slut! Tillbaka till uppdateringar och videos så att det kommer att stå er upp över öronen ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll!

// Nathalie

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards