Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Emma, Nathalie - 30 juli 2011 20:24

Godkväll i stugorna!!


Hur är vädret hos er? Här kom det precis en sån blixt skur och dum som jag var hade jag fönstret öppet.... gissa vem som ligger och svabbar golvet?

Tänte iallafall bara titta in här och vifta med vita flaggan, för jag kommer inte att lägga upp några fler bilder idag, meen något ännu bättre!

Tänkte nämnligen vis mina skils med filmkameran ;) heheh...

Själv tycker jag att detta helt klart är en ny Anthem, så otroligt mycket känsla och man kan ju inte låta bli att få gåshud! Men Emma sa att den också låter som "Här har du mig igen" från Kristina, den frasen: "Jag hör ditt hjärtas jämna slag", bara just orden "jag hör". Så nu kommer man såklart att tänka på det varje gång, så TACK EMMA, hahah! ;)

Av Emma, Nathalie - 30 juli 2011 14:31

 


"Vet ni varför män gillar kvinnor klädda i läder?

Jo, för dom luktar ny bil!"

-Tommy


"Jag ska sluta äta ekologisk mat,

jag behöver allt konserveringsmedel jag kan få!"

- Tommy


"Ost... det är mjölken strävan efter odödlighet!"

- Tommy



// Nathalie

Välkommen hit!


Hallå där!
Vi är två lagom glada och galna tjejer som till skillnad från dom flesta i vår ålder älskar sångerskan, skådespelaren och musikalartisten Helen Sjöholm!
Här kommer vi att skriva lite om oss, vad Helen gjort, gör och kommer att göra! Tjiing!

Mejla oss?

Vill du få tag på oss? Ja, men då är det bara att skicka ett mejl så svarar vi så fort vi kan!

 

Nathalie: pixelina94@hotmail.com

 

Emma: emma.wittgren@hotmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok - skriv en hälsning

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards